Agera smakråd


Nu står valet mellan dessa tre bågar. Överst från Paul Smith, de två nedersta Oliver Peoples. Jag är ganska tudelad i frågan. Uppskattar alla smakråd. Vad som skall sägas är att glasögonen är inte inställda efter mitt ansikte så att passformen gör sig inte altid till rättvisa. Likaså tänkte jag mig nog annorlunda färger till dessa bågar så fokusera på formen.  


Oliver Peoples Riley. Helt klart snygg båge, men kanske något tunn för min smak. 


Paul Smith. Betydligt kraftigare och något rundare än glasögonen nedan. 


Finns en brun sköldpaddsmönstrad färg som är snyggare än denna grå-svarta. Men i övrigt riktigt snygga. 

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Tyvärr Olof. så röstar jag för Oliver Peoples Riley, fantastiskt snygga och ett bra komplement till dina nuvarande samt att de faller snyggt under ögonbrynen. P.S ser ut att hamna lite för högt.. Vad sugen jag också bli på nya. Är det Otto som vart i farten.



2008-10-06 @ 18:04:02
Postat av: Olof

Jag gillar dem också, men Paul Smith-bågarna är faktiskt riktigt vassa. De sitter jätteknasigt på bilden, men Mr Sjöberg menade att med han med sin "fantastiska kompetens" inte kommer att ha några problem med att rätta till så att de sitter bra. :) Beslutsångest..

2008-10-06 @ 18:23:48
URL: http://sartorialbehaviour.blogg.se/
Postat av: Shirin

Jag gillar de som är på mitten på bilden längst upp, fast i annan färg! Grå-svart är ingen bra färg för dig.

2008-10-06 @ 18:36:11
URL: http://hybrisschmybris.blogg.se/
Postat av: Julia

Mitten utan tvekan!

2008-10-06 @ 21:52:30
URL: http://juuliee.blogg.se/
Postat av: Optican

Paul Smith! =mellersta bilden på dig. Ingen tvekan. Snygg modell m karaktär. Perfekt storlek ser det ut att vara. OP Riley mer mainstream(Specsavers har en snarlik) och kanske något för stor. Den sista bilden på dig och OP ser ok ut, men de "flaggar ut" lite för mycket upptill i ytterkanten.

Hoppa alltså över Riley och ta någon av de andra. /Åsa

2008-10-06 @ 22:13:35
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Olof

Tack för era tips! Är närmast hundra på att valet faller på Paul Smith-bågarna. De är stenhårda.. :)

2008-10-06 @ 22:49:11
URL: http://sartorialbehaviour.blogg.se/
Postat av: Sammy

Varför tvekar du ens Olof? Pauls brillor är absolut snyggast

2008-10-07 @ 10:33:33
Postat av: Olof

Sammy, jag har slutat tveka. Imorgon bär det av mot synundersökning.. :)

2008-10-07 @ 14:11:10
URL: http://sartorialbehaviour.blogg.se/
Postat av: Josefin

Foxy Olof i Paul Smith! Köp!

2008-10-07 @ 15:35:02
Postat av: Magnus

Ja, Paul Smith-brillorna ska du ta. Tveklöst bäst för din nuna! :)

2008-10-15 @ 16:09:37
Postat av: Yeska

Vad OP modellen är fotograferad senast?

Jag gillar dessa ramar.

2009-02-04 @ 21:24:44
Postat av: coach

Nu står valet mellan dessa tre bågar. Överst från Paul Smith, de två nedersta Oliver Peoples. Jag är ganska tudelad i frågan. Uppskattar alla smakråd. Vad som skall sägas är att glasögonen är inte inställda efter mitt ansikte så att passformen gör sig inte altid till rättvisa. Likaså tänkte jag mig nog annorlunda färger till dessa bågar så fokusera på formen.

2010-08-20 @ 07:27:53
URL: http://www.eluxurys-mart.com/coach.html
Postat av: Filippo

they are just too big for your small face

you look like a child with adult sized glasses

eyeglasses have to fit the face otherwise it seems like a cartoon

2010-12-12 @ 16:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0