På tal om illavarslande utveckling

Att rasera en modekarriär i fem steg:
1. Designa en kollektion åt Justin Timberlake
2. Att faktiskt lyssna på vad Justin har att säga
3. Att använda sig av alla tänkbara popstjärneattribut
4. .. som var moderna 2003
5. Att presentera kollektionen under New Yorks modevecka, där märken som Z Zegna, Michael Bastian och Thom Browne briljerar. 

Det är inget annat än tragiskt att Johan Lindeberg gått från det här..



Till det här..
 
Futuristisk smokingkavaj, slitna jeans, boots i ormskinn, trasiga jeans, soppätar-slips, och sliten jeansskjorta. Kan ingen hejda galenskapen? Okej att Justin fick ett uppsving med senaste skivan, men för det skall inga behöva klä sig som ett förvirrat R'nB-beats. 

Kommentarer
Postat av: Fredo

Hårresande!! En av de fulaste outfits jag sett tror jag...

2008-09-10 @ 10:16:14
URL: http://fredagsstil.blogg .se
Postat av: Sammy

Sant, tycker Johan borde gett upp redan innan han gav tillåtelse till att tillverka de där hemska tröjorna med hans stora feta logga på om ni minns de!? Jag ryser bara jag tänker på det..

2008-09-11 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0